چگونه بفهمیم چقدر از حجم اینترنت ایرانسل باقی مانده؟

28 فروردين 1401
 
 
خیلی از افراد سیم کارت ایرانسل را تنها برای استفاده از اینترنت آن خریداری می کنند. ایرانسل یکی از اپراتورهای پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است. در واقع گسترش روز افزون مصرف اینترنت در سال های اخیر نیاز به خرید و فعالسازی اینترنت را برای کاربران فضای مجازی دو چندان کرده است.   کاربران برای مدیریت بهتر حجم اینترنت ایرانسل خود نیاز به روش هایی دارید که با استفاده از آنها بتوانید هر زمان که تمایل داشتید اقدام به استعلام باقی مانده اینترنت خود نمایید.  با توجه به نقش مهم استعلام مانده اینترنت ایرانسل در مدیریت مالی حساب کاربران سیم کارت های دائمی یا اعتباری ایرانسل، این اپراتور 4 روش کاربردی را برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل در نظر گرفته است که عبارتند از کد دستوری، اپلیکیشن ایرانسل من، تلفن گویا و سامانه ایرانسل من.  البته لازم به ذکر است که در حال حاضر پایان اعتبار حجمی یا زمانی بسته اینترنت خریداری شده از طریق پیامک به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل اطلاع رسانی می شود. اگر بسته های اینترنت یا مکالمه تمام شوند پس از آن هرچه استفاده کنید به شکل آزاد خواهد بود. به عبارت دیگر استفاده از اینترنت در حالت آزاد سبب می شود تا شما متحمل هزینه های زیاد شوید. پس بهتر است که روش های مختلف استعلام باقی مانده اینترنت ایرانسل را بدانید تا هر گاه نیاز به خرید بسته مجدد بود از آن استفاده کنید. شما می توانید حتی از طریق تلفن گویا این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است در روش استعلام باقیمانده بسته اینترنت با تلفن گویا نیازی به اتصال اینترنت و موجود بودن شارژ سیم کارت نخواهید داشت.
 

در یک مقاله به طور کامل روش های استعلام باقی مانده اعتبار ایرانسل را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید: 


کد مانده اینترنت ایرانسل

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم